Opgelost door Nationaal Spaarfonds: nazending document wordt behandeld als nieuwe zaak waardoor het 2 weken duurt om dit op te pakken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 387682
Gebruiker
C. Erftemeijer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Lange termijn afhandeling en uitbetaling begrafenisverzekering terwijl alle documenten goed zijn ontvangen

Gewenste oplossing

Vlotte afhandeling van 1 document/brief met bevestiging dat ik de wettelijke enige erfgenaam ben, vlotte afhandeling van uitbetaling levensverzekering waarvan ik de uitvaart kan betalen
Geboden oplossing
Zoals ik heb voorgesteld
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nationaal Spaarfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen