Klacht Nationaal Spaarfonds: Onbeschoft

Klachtnummer
# 408037
Gebruiker
Frank1950
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De medewerkers spreken je aan bij je voornaam en jijen en jouen tegen je en houden geen rekening met je leeftijd ( ik ben 70 ) en met het feit dat je een client bent en geen collega. Als je hier iets over zegt op de app krijg je als antwoord " Ons beleid is dat via whatsapp de communicatie op informele wijze plaats vindt." Ik vind dit onbeschoft en niet heel erg beleefd

Gewenste oplossing

Ik vind/wil dat het bedrijf het beleid moet wijzigen en op beleefde wijze met hun cliënten omgaat

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationaal Spaarfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen