Opgelost door Nationaal Spaarfonds: Polissen worden veel te laat behandeld en uitbetaald.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 343311
Gebruiker
Miekie66
Datum
1 reactie

Details

Klacht

4 wekenpolisse. na het melden en indienen van de benodigde documenten op de uitvaart polissen uitgekeerd te krijgen, is er nog helemaal niets gedaan. “Ze hebben een achterstand”. Van welk geld ik nu de uitvaart fakuur van moet gaan betalen, geen idee.

Gewenste oplossing

Z.s.m. afhandelen.
Geboden oplossing
In behandeling nemen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Miekie66
    Datum
    Zelfs op een klacht wordt niet gereageerd😡

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nationaal Spaarfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen