Klacht Nationaal Spaarfonds: Premie uitvaartverzekering blijft geïnd worden na beëindiging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 322587
Gebruiker
JohanS
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Anderhalve maand geleden heb ik mijn uitvaartverzekering gestopt bij Nationaal Spaarfonds na moeizame communicatie,veel heen en weer bellen, informatie die niet opgestuurd werd.
Vervolgens blijven ze de maandelijkse premie afschrijven. Deze storneer ik steeds. Tot tweemaal toe contact opgenomen hierover, het klopte helemaal dat ik geen premie meer verschuldigd ben en er is toegezegd dat het doorgegeven zou worden aan de financiele afdeling.
Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een brief dat de premie niet geïnd kan worden. Dus ik moet weer mijn tijd en enrgie in deze onzin steken.
Ik wil dat ik niet meer lastig gevallen wordt door Nationaal Spaarfonds.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ik niet meer lastig gevallen wordt door Nationaal Spaarfonds en ik wil een tegemoetkoming voor alle tijd en moeite die ik hier in gestoken heb, terwijl Nationaal Spaarfonds hun werk niet doet.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    JohanS
    Datum
    Geen reactie van nationaal spaarfonds!
  2. Auteur
    JohanS
    Datum
    Helemaal geen reactie, niet klantvriendelijk!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nationaal Spaarfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen