Klacht Nationaal Spaarfonds: Premie uitvaartverzekering blijft geïnd worden na beëindiging
Details
Klacht
Anderhalve maand geleden heb ik mijn uitvaartverzekering gestopt bij Nationaal Spaarfonds na moeizame communicatie,veel heen en weer bellen, informatie die niet opgestuurd werd.Vervolgens blijven ze de maandelijkse premie afschrijven. Deze storneer ik steeds. Tot tweemaal toe contact opgenomen hierover, het klopte helemaal dat ik geen premie meer verschuldigd ben en er is toegezegd dat het doorgegeven zou worden aan de financiele afdeling.
Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een brief dat de premie niet geïnd kan worden. Dus ik moet weer mijn tijd en enrgie in deze onzin steken.
Ik wil dat ik niet meer lastig gevallen wordt door Nationaal Spaarfonds.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ik niet meer lastig gevallen wordt door Nationaal Spaarfonds en ik wil een tegemoetkoming voor alle tijd en moeite die ik hier in gestoken heb, terwijl Nationaal Spaarfonds hun werk niet doet.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.