Klacht Nationaal Spaarfonds: vanaf 1 oktober 'n schade gemeld en nù nóg niet opgelost.

Klachtnummer
# 90043
Gebruiker
ange
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Schade gemeld:door lekkage radiator heb ik schade a/d vloerbedekking&behang.
Ik heb foto's v/d schade opgestuurd en nu wilt het Nationaal Spaarfonds alsnog 'n expert hierop afstruren,goed,maar ik ben reeds 15 jaren zònder schade aldaar klant.
Ik vind dit veel te lang duren:géén reacties gekregen op mails en op mijn verzoek mij te bellen:ze zin nergens, enorm 'klantonvriendelijk'...ik overweeg om over te stappen naar een andere maatschappij!

De oplossing

Gewoon vergoeden:Nationaal Spaarfonds heeft genoeg mail&foto's ontvangen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationaal Spaarfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen