Klacht National Academic: National Academic verstrekt onjuiste royementsverklaring

Ton

N-A heeft mij een royementsverklaring verstrekt met een onjuist aantal schadevrije jaren en baseert zich hierbij op een niet-gedane schademelding. Eveneens gaat N-A voorbij aan haar eigen polisvoorwaarden in dezen, waarin staat dat terugval in schadevrije jaren slechts plaatsvindt als er een schadevergoeding is uitgekeerd (en men deze niet heeft kunnen verhalen). Hierover heeft reeds emailverkeer met de "Klantenservice" plaatsgehad. De medewerker volhardt in zijn foutieve perceptie en interpretatie van de polisvoorwaarden.

- Correcte royementsverklaring
- correcte toepassing van de polisvoorwaarden
- excuses voor de onjuiste gang van zaken.

National Academic
    Beste heer Van der Hoeven,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en uiterlijk vrijdag 17 januari aanstaande zal u van ons een inhoudelijke reactie krijgen.Vriendelijke groet,National AcademicMarlon Hartog
    Manager Klantcontact
    National Academic
    Beste heer Van der Hoeven,Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad. Zoals door mij toegezegd in dit gesprek, zullen wij de eerder afgegeven schadevrije jaren corrigeren. U kunt deze middag de gewijzigde royementsverklaring via de e-mail tegemoet zien. Ook zullen de schadevrije jaren vandaag worden aangepast in Roy Data.Vriendelijke groet,
    Marlon Hartog
    Ton
    Na een slepende en vervelende procedure met emails en brieven heeft N-A eindelijk de royementsverklaring gecorrigeerd. Dit had met minder ergernis ook vlotter gekund! Dan zou ik wél een positieve beoordeling hebben gegeven. Ik raad N-A aan haar procedures nog eens nader te bezien.