Klacht National Geographic Society : Ondanks betaling van een 2-jarig abonnement geen magazine meer.

Klachtnummer
# 459828
Gebruiker
A.B. Kleijn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb vorig jaar juni €98 overgemaakt voor een 2-jarig abonnement voor de Engelstalige versie vanaf 1/1/2020, naar later bleek, een vorige ABNAMRO rekening van u te zijn. Zonder enige verdere communicatie heeft u de rekening veranderd naar een andere bank (BOFA). De vele contacten per telefoon/e-mail met uw klantenservice hebben geen enkel resultaat opgeleverd en vanaf afgelopen januari ontvang ik geen maandelijks magazine meer en dat na een meer dan 30 jaar trouw lid te zijn geweest.

Gewenste oplossing

Het geld van de ABNAMRO rekening of overboeken naar de BOFA of terugstorten naar mijn rekening.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat National Geographic Society hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over National Geographic Society ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen