Klacht National Pen: DPD vernietigde mijn bestelling!

AJTZ

Is alleen waarschuwing voor anderen: Ik bestel kalenders 2018. Ik ontvang een betalingsherinnering en bel op 3 november (moet onvoorstelbaar lang wachten aan de telefoon). Heb de kalenders niet ontvangen. Hoe zit dit? Reactie: DPD heeft aangegeven dat ik niet thuis was en ik heb het pakketje ook niet opgehaald. Dus het pakketje is retour gekomen. Omdat DPD geen briefje in mijn brievenbus heeft gedaan wist ik van niets. Ik vraag mij dan ook af of DPD mijn de bel en mijn brievenbus wel heeft gezien. Ik ontvang daarna weer een betalingsherinnering en geen kalenders en bel op 10 november weer (weer onvoorstelbaar lang moeten wachten). Reactie: Het pakketje is niet opnieuw verzonden. Het wordt nagegaan. Ik ontvang vervolgens niets en bel op 20 november weer (weer onvoorstelbaar lang moeten wachten). Reactie: DPD heeft het pakketje VERNIETIGD! Daar moet ik dus wel over bellen, men stelt mij niet op de hoogte. Het moet toch niet gekker worden. Ik bestel elders wel kalenders. Het zou goed zijn als National Pen een andere bezorgdienst inschakelt. Voorlopig bestel ik helemaal niets meer van National Pen.

Misschien moet er voor een andere bezorgdienst worden gekozen.

Wij vinden dat National Pen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over National Pen?