Klacht National Pen: Slechte kwaliteit vullingen en ongeinteresseerd niets oplossend personeel.

Klachtnummer
# 115217
Gebruiker
Ger
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Was vaste klant van dit bedrijf, maar na een klacht behandeld als....
Ongeïnteresseerd niets oplossend afschuivend naar elkaar, personeel.
Na klacht over lekkende vullingen welke kwalitatief veel slechter zijn als voorheen nooit eerlijk antwoord gehad!!! Nadat alles teruggestuurd was en waarschijnlijk ook in Rotterdam een ongeorganiseerd zootje is moest ik uiteindelijk na 3 maanden heen en weer mailen het volledige bedrag - 10 % terugbetalen omdat ik geen bonnetje had van het postkantoor. Dus in het kort een zootje zichzelf noemende ACCOUNTMANAGERS.

De oplossing

Eerlijk antwoord en als voorheen degelijke pennen. Nu Ben ik veel geld kwijt , heb geen pennen meer en zit met een kostenpost met voor mij ontevreden klanten met inktvlekken in de kokskleding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat National Pen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over National Pen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen