Klacht Nationale AutoKaart BV: Geen contact kunnen krijgen

Alieliezen

Ben al een tijd aan het bellen naar Nationale Autokaart. Ik wil een nieuwe pas aanvragen i.v.m aanschaf andere auto. Steeds als ik bel krijg ik een bandje dat ze vanaf half 9 te bereiken zijn maar nu niemand is om me te woord te staan. Wel veel belkosten in rekening brengen, start tarief van 4 en half cent, 10 cent per minuut en dan ook nog de normale telefoonkosten. Beetje veel als je het mij vraagt. Inloggen op hun site wil niet, wordt geblokkeerd van hun kant, op mijn mail krijg ik geen antwoord.
Wat is daar aan de hand???
Blijft de oude kaart nu gewoon geldig met een verkeerd kenteken er op of hoe zit dat, ik doe mijn best om een nieuwe aan te vragen maar als ze van N. A. niets doen en geen bereik hebben lijkt me dan toch de oude nog gebruiken.
Graag zou ik horen hoe of wat.

Graag contact van National Autokaart, wanneer ik mijn nieuwe kaart ontvang.7

Nationale AutoKaart BV is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Alieliezen
    Ik vind dit hele slechte reclame voor autokaart. Wel reclame maken maar de dingen totaal niet na komen. Hoe nu verder? Ik heb een kaartje gekocht maar kan er niets mee. Ik hoop dat ze alsnog contact opnemen en ik mijn nieuwe kaartje kan krijgen op mijn nieuwe kenteken. En na al deze negatieve reclame ze laten zien dat ze welwillend zijn en een gratis kaartje aanbieden.

Alieliezen

Ook een klacht indienen over ?