Klacht Nationale AutoKaart BV: Het niet toe sturen van nationale autokaarten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 61391
Gebruiker
Verweij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 26 April twee keer geld over gemaakt voor 2 Nationale Autokaarten.
Vervolgens heb ik 3 keer daarna opnieuw moeten bellen om te vragen waar mijn kaarten bleven. Elke keer werd er gezegd dat ik terug gebeld zou worden, maar helaas geen antwoordt. Daarna werd ik toch terug gebeld door Dhr van Kinschot. Hij vertelde mij dat er een grote achterstand was met het versturen van de NatinaleAutokaarten. Inmiddels zei hij dat het probleem al aardig opgelost was waardoor mijn kaarten in ieder geval de week daarna in de bus zouden liggen. Met 3 maal excuses daarvoor. Ik heb 2 weken met spanning gewacht maar helaas nog geen kaarten. Maar weer opnieuw de telefoon gepakt (0900) nummer gedraaid en maar weer opnieuw m'n verhaal verteld. ER werd mij WEER verteld dat ik terug gebeld zou worden, maar u raad het al, Helaas.
Mijn vraag is wanneer komen mijn kaarten, meneer van Kinschot.
Groet,
A. Verweij

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nationale AutoKaart BV is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Verweij
    Datum
    Ik heb 2 weken gewacht op een goede afloop van het leveren van 2 Nationale Autokaarten, helaas. Er is helemaal geen reactie op gekomen. Hele slechte zaak is dit . Er was beloofd dat ik ze zou krijgen. Dit is een hele makkelijke manier om je zakken te vullen. Leuk voordoen, schijnheilig , om ziek van te worden. Een duidelijk programma voor OPGELICHT.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Verweij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?