Opgelost door Nationale AutoKaart BV: Nationale autokaart

jw

Ik heb op 25 maart 2014 een nieuwe kaart besteld en betaald (€ 4,95, kaart is gekoppeld aan kenteken en ik heb mijn nieuwe kenteken opgegeven). Tot op heden nog niets ontvangen (na 11 telefoontjes en 5 mails)!
Waardeloze service!

Gewoon die kaart opsturen en anders geld retourneren.

Nationale AutoKaart BV
    Geachte heer Van der Waa,Ik heb u persoonlijk, direct na ontvangst van uw klacht, gebeld en uitgelegd hoe de klacht is ontstaan en waarom wij niet eerder gereageerd hebben.Uw Nationale AutoKaart is op 26 maart jl. aangemaakt en verstuurd. Om een of andere voor ons onverklaarbare reden heeft u de kaart niet ontvangen. Ik heb met u afgesproken dat ik u per omgaande een nieuwe Nationale AutoKaart doe toekomen.Met vriendelijke groeten,Hans van Kinschot
    Directeur
    jw
    Tot mijn verrassing werd ik dezelfde middag nog teruggebeld door de directeur himself. Goed gesprek gehad en van zijn kant is beloofd dat er zo snel mogelijk een nieuwe kaart verstuurd wordt.
    Dus, zand erover en ik heb afgesproken dat als de kaart eind volgende week nog niet ontvangen is, dat ik hem persoonlijk mag bellen.

jw

Ook een klacht indienen over Nationale AutoKaart BV?