Opgelost door Nationale AutoKaart BV: Nationale autokaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58357
Gebruiker
jw
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25 maart 2014 een nieuwe kaart besteld en betaald (€ 4,95, kaart is gekoppeld aan kenteken en ik heb mijn nieuwe kenteken opgegeven). Tot op heden nog niets ontvangen (na 11 telefoontjes en 5 mails)!
Waardeloze service!

De oplossing

Gewoon die kaart opsturen en anders geld retourneren.

2 reacties

  1. Auteur
    Nationale AutoKaart BV
    Datum
    Geachte heer Van der Waa,Ik heb u persoonlijk, direct na ontvangst van uw klacht, gebeld en uitgelegd hoe de klacht is ontstaan en waarom wij niet eerder gereageerd hebben.Uw Nationale AutoKaart is op 26 maart jl. aangemaakt en verstuurd. Om een of andere voor ons onverklaarbare reden heeft u de kaart niet ontvangen. Ik heb met u afgesproken dat ik u per omgaande een nieuwe Nationale AutoKaart doe toekomen.Met vriendelijke groeten,Hans van Kinschot
    Directeur
  2. Auteur
    jw
    Datum
    Tot mijn verrassing werd ik dezelfde middag nog teruggebeld door de directeur himself. Goed gesprek gehad en van zijn kant is beloofd dat er zo snel mogelijk een nieuwe kaart verstuurd wordt.
    Dus, zand erover en ik heb afgesproken dat als de kaart eind volgende week nog niet ontvangen is, dat ik hem persoonlijk mag bellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nationale AutoKaart BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen