Klacht Nationale AutoKaart BV: Nog steeds geen nieuwe kaart

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 76907
Gebruiker
Sabrina Danielse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na diverse emails en telefoontjes hebben wij nog steeds geen nieuwe kaart ontvangen.
Wij hebben een andere auto, en kunnen die niet laten keuren met deze huidige pas.

De oplossing

Graag zoals toegezegd een nieuwe pas met onze nieuwe kenteken er op

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nationale AutoKaart BV is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Sabrina Danielse
    Datum
    Ik dacht dat ze binnen 3 uur terug reageren.
    We zijn nu al 28 uur verder en ik heb nog steeds geen antwoord terug gehad.
    Ik moet nu mijn auto laten keuren en daar zelf de kosten van betalen,omdat de nationale autokaart niet reageert op mijn mails.
    Wij hebben recht op levenslange gratis keuringen met deze autokaart,daar hebben wij ook 99 euro voor betaald.
    Ik wil dan ook mijn kosten terug ontvangen,want ik heb al maanden geleden laten weten dat onze auto 25 september gekeurd moest zijn
  2. Auteur
    Sabrina Danielse
    Datum
    Heel onbeschoft dat de NATIONALE AUTOKAART BV niet eens gereageerd hebben,wel geld incasseren maar de service bieden ho maar,daarom ook een hele dikke duim naar beneden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sabrina Danielse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nationale AutoKaart BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen