Klacht Nationale AutoKaart BV: Slechte service

Klachtnummer
# 90979
Gebruiker
Renéepool
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil een nieuwe kaart omdat ik een andere auto heb. via de site kom ik nergens dus heb ik vol goede moed een mail gestuurd. helaas geen reactie. toen maar de telefoon gepakt en de dames die ik heb gesproken, ik heb 2x gebeld: mevrouw ik laat u met spoed terugbellen! afijn, lang verhaal kort te maken, ik wacht nog steeds! ik probeer nu ruim een maand om een nieuwe kaart van 4,95 te krijgen met mijn nieuwe kenteken erop. Schijn baar is het heel erg moeilijk om dat in orde te kunnen krijgen. ik geef de moed echter nog niet op dus vandaag mijn bericht op deze site.
groet,
r.y. pool

De oplossing

ik wil graag de kaart ontvangen met daarop mijn nieuwe kenteken ter vervanging van de kaart die ik in het verleden heb gekocht voor 69,00

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nationale AutoKaart BV is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale AutoKaart BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen