Nationale AutoKaart BV is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Nationale AutoKaart BV: vanaf november 2014 bezig om een Nat. Autokaart over te schrijven
Details
Klacht
4x gebeld met Nat. Autokaart, beloofd te terug te worden gebeld. NEE DUS2x klachtenformulier Nat. Autokaart ingevuld. GEEN REACTIE
Daarna nogmaals gebeld met Nat. Autokaart en tip gekregen mij te richten tot Rutger via mail. Hij reageerde vlot en beloofde alles uit te zoeken en te zorgen om mijn kaart over te schrijven naar onze andere auto. Diverse mails heen en weer, steeds met het verzoek om toch een nieuwe kaart te verkrijgen. Dit heeft tot dusver nog steeds geen nieuwe kaart opgeleverd. Deze mail correspondentie loopt vanaf 17 november 2014.
De laatste mail van Rutger was 11 dagen geleden, weer met belofte te zorgen voor de nieuwe kaart. NOG STEEDS GEEN NIEUWE KAART.
Dus vandaag weer gemaild en nu krijg ik mijn mails steeds terug.
Gewenste oplossing
Graag nieuwe autokaart en als dit niet mogelijk blijkt dan compensatie.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.