Klacht Nationale AutoKaart BV: vanaf november 2014 bezig om een Nat. Autokaart over te schrijven

Klachtnummer
# 101349
Gebruiker
Liesbeth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

4x gebeld met Nat. Autokaart, beloofd te terug te worden gebeld. NEE DUS
2x klachtenformulier Nat. Autokaart ingevuld. GEEN REACTIE
Daarna nogmaals gebeld met Nat. Autokaart en tip gekregen mij te richten tot Rutger via mail. Hij reageerde vlot en beloofde alles uit te zoeken en te zorgen om mijn kaart over te schrijven naar onze andere auto. Diverse mails heen en weer, steeds met het verzoek om toch een nieuwe kaart te verkrijgen. Dit heeft tot dusver nog steeds geen nieuwe kaart opgeleverd. Deze mail correspondentie loopt vanaf 17 november 2014.
De laatste mail van Rutger was 11 dagen geleden, weer met belofte te zorgen voor de nieuwe kaart. NOG STEEDS GEEN NIEUWE KAART.
Dus vandaag weer gemaild en nu krijg ik mijn mails steeds terug.

De oplossing

Graag nieuwe autokaart en als dit niet mogelijk blijkt dan compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nationale AutoKaart BV is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationale AutoKaart BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen