Opgelost door Nationale Bioscoopbon: Bioscoopsite valt uit.....bioscoopbon minimaal zeven dagen ongeldig met houdbaarheidsdatum in zicht.

R2D2

Na reservering met geldige nationale bioscoopbon ( tot 13 januari 2020) restte nog een bedrag van €0,40. Nadat dit per “ Ideal” betaald was, ging de website van Foroxity om ons onbekende reden plat; na telefonische info mét waarheidsvinding van een en ander werd er vanuit Foroxity een nieuwe reservering gemaakt met de mededeling dan toch te kunnen komen. Daar ter plaatse kregen we de keuze gewoon te betalen en “zeven dagen” ( ???? dan is de bon wellicht niet meer te consumeren) te wachten tot de bon weer “ gestorneerd” zou zijn, evenals de €0,40 per Ideal overgemaakt....
Lekker klantvriendelijk cadeautje in de duisternis....

Minder wacht-/ storneringsdagen voor de nationale bioscoopbon waarvan de houdbaarheidsdatum ( 13-01-2020) in zicht is.

Nationale Bioscoopbon
    Geachte heer, mevrouw Van Loon,

Dank u voor uw bericht. Elke bioscoop die de Nationale Bioscoopbon online accepteert heeft dit zelf laten inbouwen in hun website door de payment provider.

Als iemand een bestelling plaatst online en deels wil betalen met de Nationale Bioscoopbon, dan haalt de payment provider eerst de cadeaukaart leeg en daarna kan men kiezen voor betaling via een andere betaalmethode. Als een bestelling dan, om wat voor reden dan ook, niet lukt, dan zorgt de payment provider van de webwinkel ervoor dat het tegoed op de cadeaukaart automatisch hierop wordt teruggezet. Dit moeten zij echter doen binnen een veel kortere periode dan zij u hebben aangegeven, namelijk binnen 24 uur. Daarna is het niet meer mogelijk om het terug te storten.

Wij hebben uw cadeaukaart nagekeken en zij hebben het bedrag teruggeplaatst op uw cadeaukaart, zie ook de foto van de saldocheck. Er staat dus weer € 20,00 op de kaart. Het tegoed op uw cadeaukaart is langer geldig dan u dacht, namelijk tot en met 13 januari 2022 (dus twee jaar langer).
    Wij wensen u alsnog veel plezier bij de film.

Hartelijke groet, team Nationale Bioscoopbon

R2D2
Prima opgelost kan alleen de vermelde foto van saldocheck niet vinden.... maar we kunnen nu wat langer zoeken naar een andere bioscoop met aardige film.

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?