Klacht Nationale Bioscoopbon: bonnen horen altijd inwisselbaar te zijn.

Mei Ling

Ik vind het jammer dat de nationale bioscoopbon nog steeds een houdbaarheidsdatum hanteert. Ik heb tijdens de verhuizing mijn bioscoopbonnen van 25 euro niet kunnen vinden. Nu heb ik ze gevonden en zie dat ze verlopen zijn. Ergens vind ik dit onrechtvaardig. Er is iemand die al dit bedrag heeft betaald. Het geld is al binnen bij hun. Ze hoeven geven tegenprestatie te verrichten. Ik meen mij te herinneren dat Kassa een uitzending hierover heeft gehad.

Ik zou graag dit jaar nog met mijn kinderen naar de bioscoop willen. Het is kerstvakantie dus de kans om met zijn allen erop uit te gaan. Bovendien eten mijn kinderen graag popcorn en drinken graag fanta. Dus ik zorg voor extra inkomsten bij de bioscoop.

Nationale Bioscoopbon
    Geachte mevrouw Ling,
    Dank u voor uw klacht. De Nationale Bioscoopbon hanteert een geldigheidsduur van 3 jaar. Wettelijk gezien voldoet de Nationale Bioscoopbon daarmee aan de regels, waarbij geldt dat kaartuitgevers zelf de geldigheidsduur mogen bepalen, mits dit minimaal 1 jaar is na uitgifte van de cadeaukaart/cadeaubon. Wij vinden het erg vervelend dat u vanwege een verhuizing uw bonnen niet kon vinden, echter helaas kunnen wij verlopen bonnen niet vervangen.
    Hartelijke groet

Mei Ling
Geen bonnen meer kopen

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?