Klacht Nationale Bioscoopbon: GELDIGHEIDSDUUR WORDT NIET VERMELD. GA ER VANUIT DAT DAT ONBEPERKT IS.

Klachtnummer
# 330182
Gebruiker
Paul
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3x pathe bioscoop bon verlopen
geldigheidsduur en einddatum niet zichtbaar op cadeaubon

De oplossing

bioscoopbon weer activeren

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale Bioscoopbon
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Noij,

    Dank u voor uw bericht. Wij willen u graag vragen welke cadeaukaarten u in bezit heeft, omdat u aangeeft Pathé Bioscoopbon. Pathé is namelijk niet bij ons aangesloten. Pathé geeft Bioscoopcadeau uit. Deze is 1 jaar geldig na uitgifte. Wij geven de Nationale Bioscoopbon uit, deze is 3 jaar geldig na uitgifte.

    Bij de Nationale Bioscoopbon staat op de achterzijde van de cadeaukaart een verwijzing naar onze website: 'Kijk voor meer informatie, de aangesloten bioscopen en filmtheaters in Nederland, het saldotegoed en de geldigheidsdatum op www.bioscoopbon.nl.' U kunt via 'Ik heb een bon' naar de 'Saldocheck' gaan, uw Nationale Bioscoopbon kaartnummers invoeren en zien of de cadeaukaarten nog geldig zijn of niet.

    Wij horen graag van u of u de Nationale Bioscoopbon of Bioscoopcadeau in bezit heeft. Wellicht kunt u foto's van de voorzijden van de kaarten uploaden?

    Hartelijke groet, team Nationale Bioscoopbon

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen