Klacht Nationale Bioscoopbon: Je kaart kunnen activeren, die je hebt gekregen.

Klachtnummer
# 411332
Gebruiker
Bioscoopjegraag#28
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn kaart is niet geactiveerd.
Heb geen activatie code gekregen
Hoe kan ik de bon nu wel gebruiken?

De oplossing

Een makkelijke manier om de activatie code te achterhalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale Bioscoopbon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Batterink,

    Dank u voor uw bericht. De gever van de cadeaukaart heeft een activatiecode via email ontvangen op 11 december 2018. Deze persoon had de kaart moeten activeren, alvorens het weg te geven. Dit stond ook op een begeleidende brief vermeld die bij de bestelling zat.

    We kunnen u helpen om de kaart te activeren. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze servicedesk op telefoonnummer 040-2901653 (ma-vrij 9.00-17.00, niet op feestdagen), zodat zij u enkele controlevragen kunnen stellen. Bij voorbaat dank.

    Hartelijke groet, team Nationale Bioscoopbon

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?