Opgelost door Nationale Bioscoopbon: Ongeactiveerde kaarten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 418911
Gebruiker
BlijeFruit#63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn vriendin voor haar verjaardag en mezelf een bioscoopbon ter waarde van €15 cadeau gedaan. Staan we bij de kassa , had ik ze moeten activeren wat ik dus niet wist. Ik heb hier ook geen codes (meer) van. Kunnen jullie me hierbij helpen mss? Ik heb wel een bankafschrift evt. Grt Els

De oplossing

Graag codes van de 2 kaarten

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale Bioscoopbon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Marijnissen,

    Dank u voor uw melding over de Nationale Bioscoopbonnen die u had besteld. Wij sturen inderdaad bestellingen niet-geactiveerd toe om fraude bij de post te voorkomen. Bij de bestelling zat een briefje waarin stond vermeld dat u een email zou ontvangen met een activatiecode.

    Aan de hand van de afbeelding die u heeft meegestuurd hebben wij uw bestelling alsnog voor u kunnen activeren. U kunt dit ook nakijken via de saldocheck op onze website via de volgende link: https://www.bioscoopbon.nl/Ik-heb-een-bon/Saldo-check.

    Vanaf heden is het tegoed op beide kaarten 5 jaar geldig en het tegoed kan in delen worden besteed.
    We wensen u veel plezier bij de film.

    Hartelijke groet, team Nationale Bioscoopbon

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BlijeFruit#63
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zijn alsnog geactiveerd 🤗 bedankt hiervoor!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?