Klacht Nationale Bioscoopbon: Verlopen bioscoop bon

Kleinkinderen5

Afgelopen weekend met de kleinkinderen naar de bios geweest....wat bleek...bon verlopen, meneer kon hem niet meer innemen en ik moest mij maar melden bij www.bisocoop.nl.
De bon heeft een waarde van € 7,50.
Wat kan ik nu doen om toch deze bon te verzilveren.
Mvg Gerrie Eelman

Een vervangende bioscoop bon.

Nationale Bioscoopbon
    Geachte mevrouw Eelman-Molenaar,

Dank u voor uw bericht over de verlopen Nationale Bioscoopbon. Wij hebben de marketing van de Nationale Bioscoopbon (de plastic kaart) in beheer. De papieren bon wordt al enkele jaren niet meer uitgegeven.

Op veel cadeau- en waardebonnen staat een geldigheidsdatum. De oude papieren Nationale Bioscoopbonnen waren 4 jaar geldig. De huidige plastic Nationale Bioscoopbon is 3 jaar geldig. Wettelijk gezien mag dit 1 jaar zijn, maar de Nationale Bioscoopbon hanteert een langere termijn om de klanten de gelegenheid te geven om te genieten van een bioscoopbezoek.
    Zie ook het artikel hierover dat geplaatst is op de site van de Consumentenbond: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/andere-onderwerpen/cadeaubonnen/geldigheid-van-cadeaubonnen

Op de foto van uw papieren Nationale Bioscoopbon zie ik dat deze bon geldig was tot en met 31 december 2012. Ik vind het heel spijtig dat uw bon door omstandigheden niet op tijd kon gebruiken, maar bonnen waarvan de geldigheid verlopen is, worden helaas niet vervangen. Het spijt mij.

Hartelijke groet,
    Team Nationale Bioscoopbon

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?