Klacht Nationale Bioscoopbon: Verlopen bioscoopbon

Marjolein bios

Op deze druilerige dag willen we graag naar de bioscoop. Nu blijkt de lang geldige bioscoopbon toch echt verlopen te zijn.
Toch vind ik het erg vervelend dat 20 euro "weggegooid" is. Dit geld is door jullie wel geind zonder tegenprestatie en inflatie is er nauwelijks geweest.
Is er iets op te lossen?
Ieder de helft?

Rekening delen

Nationale Bioscoopbon
    Geachte mevrouw Albers,
    Dank u voor uw bericht over de verlopen Nationale Bioscoopbon. Wij hebben de marketing van de Nationale Bioscoopbon in beheer.

Op veel cadeau- en waardebonnen staat een geldigheidsdatum. De oude papieren Nationale Bioscoopbonnen waren 4 jaar geldig en de huidige plastic Nationale Bioscoopbon is 3 jaar geldig. Wettelijk gezien mag dit 1 jaar zijn, maar de Nationale Bioscoopbon hanteert een langere termijn om de klanten de gelegenheid te geven om te genieten van een bioscoopbezoek.

Ik vind het heel spijtig dat u de bon door omstandigheden niet op tijd kon gebruiken, maar bonnen waarvan de geldigheid verlopen is, mag ik helaas niet vervangen of de rekening delen.
    Hartelijke groet

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?