Klacht Nationale Bioscoopbon: verlopen bioscoopcadeau kaart

# 194647
juffie

Onze dochter heeft vorig jaar voor haar verjaardag een bioscoopcadeau kaart gekregen van € 15,00. Nu wil ze met haar vriendinnen naar de film. Blijkt dat de bon maar 1 jaar geldig is. 21 augustus 2016 verlopen. Ik dacht dat er op bonnen geen uiterste datum meer mocht staan.
Ik vind dit diep triest, zeker omdat de bon al betaald is en je er geen gebruik meer van kunt maken.

Ik vind dat dit niet meer zou mogen en deze bonnen onbeperkt in te leveren moeten zijn. Ik zou het waarderen wanneer ik een nieuwe bon van hetzelfde bedrag zou ontvangen zodat onze dochter toch nog naar de film kan van haar verjaardagscadeau.

Nationale Bioscoopbon
    Geachte mevrouw Geerlings,
    Dank u voor uw klacht. Wij zijn echter de uitgever van de Nationale Bioscoopbon en niet van Bioscoopcadeau. Dit is een ander concept. Voor klachten over deze cadeaukaart kunt u contact opnemen met de uitgever van Bioscoopcadeau.

Overigens is er in Nederland geen wetgeving over de geldigheidsduur van cadeaubonnen/cadeaukaarten. Elke uitgever mag in Nederland zelf bepalen wat de geldigheidsduur is van hun cadeaubon/cadeaukaart.

Ik hoop dat de organisatie van Bioscoopcadeau u verder kunt helpen.
    Hartelijke groet

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?