Opgelost door Nationale Bioscoopbon: verlopen bon geldigheid onbekend

Bioscoopbon zou 5 jaar geldig zijn, heb er 1 van 2 à 3 jaar oud.. niet meer geldig. En ja, dit zijn ook mooie doorgeef cadeautjes bij verjaardagen.. zal me ook niet verbazen als die al oud was. Verder zie ook plots bij Kinepolis bij het afrekenen dat je een naam moet doorgeven... beetje apart, de bon kon daarom niet 'gecontroleerd' worden, want dat kartonnetje gooi je gewoon weg, zo'n bon stop je in je portemonnee.. uiteindelijk gecheckt op www.bioscoopbon.nl

Dus ja, zou wel fijn zijn ten alle tijden als de geldigheidsdatum te herleiden is...ook al is die verlopen. Dan kan je in ieder geval zien of je wordt genaaid door iemand die je een bon geeft.

Eind datum tonen op: https://www.bioscoopbon.nl/ik-heb-een-bon/saldo-check
Momenteel staat er enkel "Geldigheid is verlopen".. daar heb ik niks aan. Wil weten of iemand een oude bon heeft doorgegeven...
Fijn om te weten, wie weet nog een suggestie de foutmelding dan te veranderen naar resterend saldo €0 o.i.d. Bedankt

Nationale Bioscoopbon
    Beste T.I.M. Maste,

Aan de hand van het door u opgegeven nummer hebben we het logbestand opgevraagd van uw Bioscoopbon.
    De kaart is geactiveerd op 20-08-2021, met een waarde van € 20,00. De kaart is afgewaardeerd met € 20,00 bij Kinepolis Almere via de website op 03-09-2021.
    Op het moment dat er nog saldo op de kaart staat en u kijkt bij de saldochecker van de Bioscoopbon, dan ziet u een datum tot wanneer uw kaart geldig is.
    Op het moment dat er geen saldo meer op staat kan ook de einddatum niet meer getoond worden. Er staat dan een melding dat de kaart verzilverd of verlopen is.
    Het kan zijn dat bij het bestellen via de website van de bioscoop als extra controle een naam moet worden opgegeven. Dit heeft verder geen invloed op het saldo of het verzilveren van de kaart.

Met vriendelijke groet, Servicedesk Nationale Bioscoopbon

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?