Klacht Nationale Bioscoopbon: Zie boven

Siva

Weinig coulance als de geldigheidsduur net verlopen is

Kaarten gewoon innemen

Geachte heer, mevrouw Viveen,

Als een cadeaukaart is verlopen, dan kunnen bioscopen of filmtheaters deze technisch gezien niet meer innemen, omdat het systeem deze blokkeert. Wat voor soort cadeaukaart heeft u in bezit en wat is het 19-cijferige kaartnummer? Is dit een Nationale Bioscoopbon, MaDiWoDo Bioscoopbon of wellicht een andere cadeaukaart voor bioscoopbezoek (bv. Bioscoopcadeau, deze wordt door een andere partij uitgegeven)?

De geldigheidsduur van de Nationale Bioscoopbon is onlangs verlengd van 3 jaar naar 5 jaar. De Nationale Bioscoopbon bestaat als plastic pas sinds april 2014, dus de kaarten die in die maand zijn aangeschaft vervallen nu. We willen graag even de status van uw kaart nakijken.

Wij horen graag nogmaals van u.
    Hartelijke groet, team Nationale Bioscoopbon
    Geachte heer, mevrouw Viveen,

Wij horen graag nogmaals van u.
    Hartelijke groet, team Nationale Bioscoopbon
    Geachte heer, mevrouw Viveen,
    Dank u voor uw snelle reactie terug. Het blijkt dat u geen Nationale Bioscoopbonnen in bezit heeft, maar twee MaDiWoDo Bioscoopkaarten. Deze cadeaukaarten kunnen zakelijke klanten alleen bij ons inkopen voor speciale acties (bijvoorbeeld wervingsacties, premium acties etc.). Deze cadeaukaart heeft daarom ook andere gebruikersvoorwaarden dan de Nationale Bioscoopbon. Deze cadeaukaarten zijn 1 jaar geldig na uitgifte. Uw kaarten waren geldig tot en met 26 november 2018. Helaas worden verlopen cadeaukaarten niet meer vervangen. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet, team Nationale Bioscoopbon.

Siva
Geen

Ook een klacht indienen over Nationale Bioscoopbon?