Klacht Nationale Bond tegen Overheidszaken: Totaal niet bereikbaar, mails niet beantwoorden mijn herroeping deelname nog niet in behandeling
Details
Klacht
Goededag,Na deelname aan een vd acties van de Nationale Bond tegen Overheidstaken wil ik, conform aan het door hun op hum website gemelde 'herroepingsrecht deelname' gebruik maken.
Dit heb ik bij hen tijdig gemeld, allemaal aangegeven binnen de door hen vermelde termijn.
Ik probeer de Nationale Bond tegen Overheidstaken al sinds 3 januari te bereiken.
Ik heb 7 of 8 mails gestuurd, waaronder ook 1 naar de Act4Justice vermelde 'partner' op de website.
Ik heb ondertussen meer dan 20 keer gebeld ook.
Ik heb 1 keer een mail ontvangen dat er door hun naar mijn vraag (herroeping deelname 'gekeken zou worden (werd niet meer vermeld in de mail). Dat was op 18 januari.
Begin Feb bereikte ik een medewerker telef nisch.
Hij vroeg mij te mailen, dus deed ik dat weer.
Hier werd wederom niet op geantwoord alsook de mails die ik hierna stuurde.
Op de website staat vermeld dat ze op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar zijn.
Dat zijn ze niet.
Een automatische beantwoorder geeft dan aan dat 'alle medewerkers bezet zijn en ze zsm bij je terugkomen, alvast bedankt wordt er nog gezegd. Na 4,5 minuten wordt er dan in het Engels gezegd dat er door technische problemen geen verbinding kan worden gemaakt.
Het begon allemaal met mijn deelname aan de actie 'opzegservice Zorgverzekeraar' in de voorlaatste dag van afgelopen jaar.
Op de site wordt vermeld dat je van deelname kan afzien binnen 14 dagen. Je moet dan een door hun opgesteld formulier gebruiken die, zo zeggen ze, op hun site staat.
Die is daar niet te vinden. 3 januari mail ik hun (via mailadres website) dat ik het formulier niet vinden kan maar wel van deelname wil afzie.
Geen reactie. 6 januari weer een mail, geen reactie, 11 januari weer, geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Dan 18 januari ontvang ik de mail terug, maar hoor verder niks meer, eind januari mail ik, begin Feb, halverwege feb en nog paar keer, allemaal blijven ze onbeantwoord.
Telefonisch niet bereikbaar, ook niet via de 'partner Act4Justice. Hun uit nood gemaild, blijft onbeantwoord, telefoon daar ingesproken, kan niet bij de Bond tegen Overheidstaken naar ook Act4Justice hoor ik niet van terug.
So much voor' recht ', waar ze voor zouden vechten en procederen.... Eigen deelnemers worden genegeerd blijkbaar.
Mijn klacht is al het bovenstaande.
Wel bijna 200 euro betaald voor de deelname aan de actie, die ik zou behoren te moeten kunnen terugkrijgen.
Gewenste oplossing
Mij gaat beantwoorden en mijn deelname aan de actie herroept zoals ik heb gevraagd en mij mijn geld terugstorten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.