Klacht Nationale Bond tegen Overheidszaken: Totaal niet bereikbaar, mails niet beantwoorden mijn herroeping deelname nog niet in behandeling

Goededag,
Na deelname aan een vd acties van de Nationale Bond tegen Overheidstaken wil ik, conform aan het door hun op hum website gemelde 'herroepingsrecht deelname' gebruik maken.
Dit heb ik bij hen tijdig gemeld, allemaal aangegeven binnen de door hen vermelde termijn.
Ik probeer de Nationale Bond tegen Overheidstaken al sinds 3 januari te bereiken.
Ik heb 7 of 8 mails gestuurd, waaronder ook 1 naar de Act4Justice vermelde 'partner' op de website.
Ik heb ondertussen meer dan 20 keer gebeld ook.
Ik heb 1 keer een mail ontvangen dat er door hun naar mijn vraag (herroeping deelname 'gekeken zou worden (werd niet meer vermeld in de mail). Dat was op 18 januari.
Begin Feb bereikte ik een medewerker telef nisch.
Hij vroeg mij te mailen, dus deed ik dat weer.
Hier werd wederom niet op geantwoord alsook de mails die ik hierna stuurde.
Op de website staat vermeld dat ze op dinsdag, woensdag en donderdag telefonisch bereikbaar zijn.
Dat zijn ze niet.
Een automatische beantwoorder geeft dan aan dat 'alle medewerkers bezet zijn en ze zsm bij je terugkomen, alvast bedankt wordt er nog gezegd. Na 4,5 minuten wordt er dan in het Engels gezegd dat er door technische problemen geen verbinding kan worden gemaakt.
Het begon allemaal met mijn deelname aan de actie 'opzegservice Zorgverzekeraar' in de voorlaatste dag van afgelopen jaar.
Op de site wordt vermeld dat je van deelname kan afzien binnen 14 dagen. Je moet dan een door hun opgesteld formulier gebruiken die, zo zeggen ze, op hun site staat.
Die is daar niet te vinden. 3 januari mail ik hun (via mailadres website) dat ik het formulier niet vinden kan maar wel van deelname wil afzie.
Geen reactie. 6 januari weer een mail, geen reactie, 11 januari weer, geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Dan 18 januari ontvang ik de mail terug, maar hoor verder niks meer, eind januari mail ik, begin Feb, halverwege feb en nog paar keer, allemaal blijven ze onbeantwoord.
Telefonisch niet bereikbaar, ook niet via de 'partner Act4Justice. Hun uit nood gemaild, blijft onbeantwoord, telefoon daar ingesproken, kan niet bij de Bond tegen Overheidstaken naar ook Act4Justice hoor ik niet van terug.
So much voor' recht ', waar ze voor zouden vechten en procederen.... Eigen deelnemers worden genegeerd blijkbaar.
Mijn klacht is al het bovenstaande.
Wel bijna 200 euro betaald voor de deelname aan de actie, die ik zou behoren te moeten kunnen terugkrijgen.

Mij gaat beantwoorden en mijn deelname aan de actie herroept zoals ik heb gevraagd en mij mijn geld terugstorten.
Niks gehoord, geen enkele reactie ontvangen, vi d 't schandalig!

R Smeehuyzen
    Na deze ingediende klacht, wel een mail vd Nationale Bond tegen Overheidszaken, maar dan alleen over weer een actie van hun waar je aan kan meedoen.
    Blijkbaar werken er wel mensen, of iemand, maar niks wat betreft gehoord over mijn vraag die al staat sinds 3 januari.
    Geen mail inhoudelijk naar mij om mijn vraag af te handelen, geen telefoontje gehad, en ook geen mail met inhoudelijk antwoord vd 'partner' op hun website de Act 4 Justice....
    Ook weer geprobeerd te bellen na mijn klacht... Wordt niet opgenomen...
    R Smeehuyzen
    Nog niks vernomen van de Nationale Bond tegen Overheidstaken.
    Blijven wel mails sturen over nieuwe acties maar inhoudelijk op mijn eigen emails aan hun hoor ik vanaf januari al niks.
    €197 euro gaat 't over....
    Afgeven op fouten of verkeerd gedrag vd overheid, dat kunnen ze wel...
    Eigen klanten laten ze vallen...
    R Smeehuyzen
    Nog helemaal niks gehoord of vernomen...
    Niet mee in zee gaan!
    R Smeehuyzen
    Nationale Bond tegen Overheidstaken, reageer aub.
    Sinds 3 januari nog steeds geen reactie van u op mijn ondertussen 10 mails, bericht ingesproken, geen reactie, SMS geen reactie, op deze klacht... Geen reactie, niks.
    Bond, u vecht tegen de 'onjuistheden' vd overheid, ik sloot mij bij tmeerdere van uw acties aan.... Maar u behandelt uw klanten zelf onjuist...
    Wat een contradictie hier...
    R Smeehuyzen
    Nu 3 mnd verder en de Nationale Bond tegen Overheidstaken heeft nog niks laten weten of horen.
    Niet met hun acties meedoen, geen hart voor eigen klanten
    R Smeehuyzen
    Nog niets maar dan ook niets meer vernomen vd Nationale Bond tegen Overheidstaken.
    Bijna tweehonderd euro lichter.....
    Asociaal...

Ook een klacht indienen over Nationale Bond tegen Overheidszaken?