Klacht Nationale Energievergelijker: Misleidende telefonische werving

MEME

Tijdens een telefonische werving kreeg ik het idee dat mijn eigen energiemaatschappij mij benaderde over verlaagde tarieven en dat ik nog meer kan bespraken door mijn particuliere overeenkomst om te zetten naar een zakelijke. Echter toen ik de mail kreeg waarin ik alles zou moeten bevestigen kreeg ik pas in de gaten dat het om een totaal andere leverancier gaat. De verkoper deed net alsof het heel raar was dat ik niet wilde overstappen.

Niet meer zo sneaky mensen benaderen. Ik had het nu door maar begrijp heel goed dat je hier per ongeluk intrapt. Erg misleidend!

Nationale Energievergelijker
    Beste heer van Eggen,

Wij bellen klanten op inzake het huidige energiecontract, dit word ook altijd duidelijk vermeld.
    Uiteraard kan hier wat verwarring over ontstaan maar onze adviseurs lichten altijd toe dat het gaat om een overstap. De keuze hierin is uiteraard geheel vrij aan de klant of hij hier wel of niet mee akkoord gaat.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag verder.

Ook een klacht indienen over Nationale Energievergelijker?