Nationale-Nederlanden

Bedrijf status
actief

Over ons

Nationale-Nederlanden behandelt geen klachten via deze website. De belangrijkste reden hiervoor is dat wij u beter kunnen helpen via onze eigen kanalen. Wilt u een klacht indienen over Nationale-Nederlanden, klik dan op onderstaande link naar het Klachtenformulier. Ook helpen wij u graag via Twitter of Facebook: Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
45 klachten Vaak

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 20 consument(en) de klachtenafhandeling van Nationale-Nederlanden gemiddeld met een 3,0
Bekijk alle klachten over
Nationale-Nederlanden
happy content sad angry
2 2 3 13

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

  1. E. Eric geeft een reactie op

    Tijd
    Klacht
    A2 Codering
  2. E. Eric geeft een reactie op

    Tijd
    Klacht
    A2 Codering

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen