Nationale-Nederlanden

actief

Over ons

Nationale-Nederlanden behandelt geen klachten via deze website. De belangrijkste reden hiervoor is dat wij u beter kunnen helpen via onze eigen kanalen. Wilt u een klacht indienen over Nationale-Nederlanden, klik dan op onderstaande link naar het Klachtenformulier. Ook helpen wij u graag via Twitter of Facebook: Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
49 klachten Vaak

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 28 consument(en) de klachtenafhandeling van Nationale-Nederlanden gemiddeld met een 3,4
Bekijk alle klachten over
Nationale-Nederlanden
happy content sad angry
3 5 3 17

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen