Nationale-Nederlanden

Bedrijf status
actief

Over ons

Nationale-Nederlanden behandelt geen klachten via deze website. De belangrijkste reden hiervoor is dat wij u beter kunnen helpen via onze eigen kanalen. Wilt u een klacht indienen over Nationale-Nederlanden, klik dan op onderstaande link naar het Klachtenformulier. Ook helpen wij u graag via Twitter of Facebook: Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
51 klachten Vaak

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 23 consument(en) de klachtenafhandeling van Nationale-Nederlanden gemiddeld met een 2,4
happy content sad angry
1 2 4 16

Waarom via Klachtenkompas?

  • Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?