Klacht Nationale-Nederlanden: Kosten van tussenpersoon steek NN zelf in eigen zak

Stalies

We hebben een beleggingsverzekering bij NN. In 2015 is onze tussenpersoon overleden. Na zijn overlijden bleek dat hij het geld wat in depot stond en waaruit onze premies werden betaald met malversaties tot bijna nihil had gereduceerd. Daar kan NN niets aan doen. Het bedrijf werd opgeheven. Sindsdien 2015 zijn we bezig om de kosten die naar de tussenpersoon gingen terug te krijgen of te laten beleggen. Het bedrag gaat echter in de portemonnee van Nationale Nederlanden. Terwijl ze al 181,00 beheerskosten in rekening brengen.

Ik wil dat ze dat geld of beleggen of aan niet in rekening brengen of aan ons terugstorten

Nationale-Nederlanden
    Goedemorgen,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en kies dan voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
    Stalies
    Dat hebben we dus al gedaan.
    Stalies
    We hebben inmiddels ook reactie gevraagd aan Kifid. Of het wel terecht is dat jullie de kosten die bestemd zijn voor iemand die er niet meer is zelf houden. En ook willen we openheid van zaken wat dan de zogenaamde werkzaamheden zijn. Tenslotte. Incasseren jullie ook al beheerskosten a 181,00
    Nationale-Nederlanden
    Prima, Stalies. Hopelijk kun je via het KiFiD meer duidelijkheid krijgen. Ik wens je een fijne dag.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?