Klacht Nationale-Nederlanden: Nationale Nederlanden niet betrouwbaar

Klachtnummer
# 165898
Gebruiker
Ans peeters
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Alles bij Nationale Nederlanden: vanaf 18 nov 2015 tot 1 maart 2016, einde rentevaste hypotheekperiode ben ik in contact geweest met hypotheekadviseur van Nationale Nederlanden voor bepalen nieuwe rentevaste hypotheekvorm. Ondanks deze actie ontving ik voortdurend een automatische mail van Nationale Nederlanden dat ik niet gereageerd had op hun voorstel. Steeds weer heb ik gemaild dat en de adviseur hierover geïnformeerd, echter zonder resultaat.
Om van de levensverzekering af te komen moest i in november 2015 nog een bedrag extra aflossen, dat gedaan. Bij aanvang nieuwe rentevaste periode zou dan deze verzekering stoppen. Helaas, maandelijks een rekening en herinnering van niet betalen, dit ondanks doorgeven aan adviseur en mailen naar Nationale Nederlanden.
Inmiddels 2 keer een klacht ingediend maar daar wordt ook niet op uitgedaan.

De oplossing

Verwerken van het stop zetten levensverzekering en mij geen rekeningen meer sturen en ook geen herinnering van betalingen. Mijn levensverzekering is stop gezet door jullie adviseur.

3 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste Ans,

    Bedankt voor je bericht. Mijn collega's van de afdeling Leven hebben jouw klacht in goede orde ontvangen.

    Onze excuses voor de moeizame gang van zaken rondom je levensverzekering. Zodra ik je meer informative kan geven over de zaak, kom ik gelijk hierover bij je in de lucht.

    Groet,

    Eva,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  2. Auteur
    Ans peeters
    Datum
    Nationale heeft mij inmiddels 2 brieven verstuurd dat zij niet in staat zijn op tijd op mijn verzoek te reageren. Zij bieden hiervoor excuus aan.
    Dat zal dus gaan betekenen dat ik weer een rekening ga ontvangen van de levensverzekering die door de hypotheekadviseur van hetzelfde bedrijf op tijd is stop gezet. Ik heb er nog geen vertrouwen in dat dit goed komt, dus graag deze klacht laten staan.
  3. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste Ans,

    We hebben ontdekt dat ons dossier niet compleet was door een fout die wij hebben gemaakt waardoor de bijlagen niet beschikbaar waren. Onze excuses hiervoor. Dit is inmiddels opgelost en de zaak is op 17 mei 2016 afgehandeld. Een eventueel door ons verstuurde premieachterstandsbrief kan je als niet verzonden beschouwen.

    We hebben je verder geïnformeerd per brief. Mijn collega Sam heeft je nog enkele keren geprobeerd te bellen maar dat is niet gelukt. Mocht je hem nog willen spreken, laat het mij dan even weten.

    Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd? Heb je verder nog vragen of kan ik je nog ergens mee van dienst zijn?

    Groet,

    Eva,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen