Opgelost door Nationale-Nederlanden: 30 jaar klant en nu weten ze niet wie ik ben?
Details
De klacht
Al meer dan 30 jaar ben ik en mijn vrouw klant bij Nationale-Nederlanden.Vandaag heb ik een internetrekening aangevraagd.
Nu is deze afgewezen op controle identiteit.
Onze rekening, hypotheek etc staan genoteerd met een y in onze achternaam.
Bij aanvraag is gevraagd naar gegeven van legitimatiebewijs (rijbewijzen).
Hierin staat onze achternaam met ij vermeld.
Nu wil Nationale Nederlanden kopieën ontvangen van geldige legitimatiebewijzen en kopie bankafschrift.
Onze paspoorten zijn vandaag verlopen en wij hebben niet direct een nieuw paspoort nodig.
Ook het feit dat ik zelf 25 jaar voor Nationale-Nederlanden heb gewerkt heeft geen enkele waarde meer.
De oplossing
Als ik de aanvraag had ingevuld met een y in onze achternaam dan had de procedure geen problemen herkend. Verzoek aan Nationale-Nederlanden om mijn aanvraag alsnog af te handelen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.