Klacht Nationale-Nederlanden: A2 Codering

E. Eric

Ik heb in 2017 nadat ik het restant bedrag van 3186 euro heb betaald. Hij stond op a1 en werd na de betaling direct een a2 codering. Ik ben direct in verweer gegaan, omdat dit niet eerlijk was. In 2017 kwam ik hier achter omdat ik een huis wilde kopen. Zoals u begrijpt lukte dit niet door de A 2. Met NN gebeld en gemaild, maar werd naar vestingfinanance gestuurd en die stuurde me weer terug. Het werd er niet afgehaald. Nu 3 jaar later heb ik afgelopen zaterdag wederom met m'n huidige vrouw geprobeerd een hypotheek te krijgen, maar nogsteeds kan ik geen hypotheek krijgen.
De lening stond toen op mijn ex vrouw en mijn naam. Zij betaalde niet meer, daardoor is een achterstand ontstaan.
Ik heb het openstaande bedrag van 3186 in zijn geheel betaald, als dank krijg ik na betaling een a2 codering wat voor de aflossing een A1 was.
M'n ex is niet bkr geregistreerd, dat is toch niet eerlijk. Zij heeft nagelaten te betalen, maar kan gewoon verder leven. En ik betaal het bedrag en kan al 3 jaar niet verder. Mijn leven is verder prima op orde.

Ik zou het op prijs stellen als de A 2 codering wordt verwijderd, zodat ik verder kom met een huis kopen

Nationale-Nederlanden
    Hallo Eric,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en kies dan voor ‘bericht versturen’.

Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm

We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare / Nationale-Nederlanden
    E. Eric
    We hebben gereageerd op advies van NN op hun eigen klachten. Zij hebben wederom doorgezet naar vesting finance. ze geven aan binnen 10 dagen te reageren. We houden jullie op de hoogte.
    E. Eric
    We zijn nog in afwachting van een bericht terug. Binnen 5 dagen verwachten we een antwoord terug. Want NN heeft het weer doorgezet naar vesting finance.
    We houden jullie op de hoogte.

Eric
    E. Eric
    Vesting finance heeft nog niet gereageerd, de belofte van binnen 10 dagen is niet nagekomen, ondanks onze mail van afgelopen vrijdag. Nationale Nederlanden had aangegeven, dat de klacht serieus genomen zou worden, maar tot op heden nog niets verder vernomen. We gaan ervan uit, dat we binnen deze week toch wel iets gaan vernemen van NN of vesting Finance.
    We houden jullie op de hoogte.

Eric

E. Eric
Er is geen oplossing geboden. Vesting finance geeft zelfs aan in een brief dat al heeft iemand een stabiel leven en vaste baan dat dit geen garantie is voor dat iemand geen achterstand meer zal gaan krijgen. Dit vind ik puur discriminatie. Iedereen maakt fouten ,echter dat je leven prima op orde is doet er niet toe. Dat de lening op 2personen stond en er maar 1als een soort crimineel wordt behandeld mag schijnbaar in Nederland. Laat ik vertellen dat ik trots ben op wat ik heb bereikt. Mijn vrouw en ik laten ons niet kisten door een instantie als vesting finance. nationale Nederlanden jammer dat er geen menselijke kant te vinden is van jullie zijde. Eric

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?