Het is ongehoord, dat NN voor het royeren van een hypothecaire acte meer dan 6 weken nodig heeft en aansporing van de notaris nodig heeft om in beweging te komen. Hoe kan een bedrijf in een tijd dat informatie in een fractie van een seconde de hele wereld rond gaat, zo traag reageren. Dat is echt niet meer van deze tijd!
Gewenste oplossing
Spoedige afhandeling. Een afhandeling binnen 2 weken lijkt me alleszins redelijk in deze tijd!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
2 reacties
Auteur
Nationale-Nederlanden
Datum
Geachte heer Peusens,Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor het feit dat het royeren van uw hypothecaire acte zo lang heeft geduurd.De polisuitkering heeft plaatsgevonden op 14 juli 2014. Uw hypotheek is met deze uitkering volledig afgelost. Op 12 augustus hebben wij een royementsvolmacht van de notaris gekregen om de hypotheek door te laten halen in het kadaster. Door een administratieve fout is hier geen actie op ondernomen. Deze fout is inmiddels hersteld.Ik heb begrepen dat mijn collega inmiddels telefonisch contact met u heeft gehad. Ik hoop dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld en dat wij u voldoende duidelijkheid hebben kunnen geven. Als u nog vragen heeft, horen wij dat natuurlijk graag.Met vriendelijke groet,Nationale-Nederlanden.
Auteur
HP
Datum
Nationale Nederlanden heeft duidelijk het boetekleed aangetroken en heeft in de klacht voldoende aanleiding gezien om een en ander in orde te maken met een bloemetje. Bij deze mijn dank daarvoor. Dus wat mij betreft is alles netjes afgehandeld en neem ik aan, dat dit in de toekomst niemand meer overkomt.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.