Opgelost door Nationale-Nederlanden: Administratie chaos.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 324750
Gebruiker
W.G.J. Grobben
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klachtenprocedure: n.b., men is de papieren t.b.v. een overlijdensverzekering tot 2x toe kwijtgeraakt, tot 2 maal toe de bijlagen kwijt en 1 x verkeerde voorlichting gegeven.
Vervolgend HEEFT MEN TELEFONISCH een klacht in behandeling genomen. Nu wederom de vraag of ik via Social Media de klacht opnieuw wil indien. NEE NATIONALE NEDERLANDEN, WE GAAN NIET VOOR DE 5E KEER CONTACT ZOEKEN!!!
Wat een ontzettend triest en slecht bedrijf, het gaat om een overlijdensverzekering!

De oplossing

Oplossen, uitbetalen en excuses

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.G.J. Grobben
Datum
Uiteindelijke oplossing
In behandeling genomen en meteen afgedaan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen