Opgelost door Nationale-Nederlanden: Afpanding nog steeds niet binnen en incasso blijft lopen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 194733
Gebruiker
Jeroen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ons huis is per 1 augustus verkocht, verrekening heeft allang plaats gevonden. Maar NN blijft maar incasso's sturen terwijl wij allang geen klant meer zijn. Doordat men geen bericht afgeeft van afpanding blijft de overlijdingsdekking lopen die gekoppelt zit aan de oude allang afgeloste hypotheek !
Zo vaak contact gehad met NN die sturen je van het kastje naar de muur of wij hun interne afdeling wilde contacten ???? Doe zelf ! Nu ligt het bij iemand die de klacht gaat behandelen, al meer dan een week geleden en niets gehoord . Ja sorry krijgen we als we weer een mislukte incasso naar ze toe sturen.
Incasso Hypotheek met gekoppelde spaarrekening

De oplossing

gewoon stoppen en brief naar ons dat de afpanding per 1 augustus 2016 was gebeurd !

3 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste Jeroen,

    We hebben via Twitter al uitgebreid contact over jouw klacht.

    Ik begrijp dat je niet blij bent en dit nu z.s.m. opgelost wilt hebben en daarom heeft het mijn volledige aandacht.

    Je hoort telefonisch of via Twitter van ons zodra we meer weten.

    Groet,

    Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare
  2. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Noem een termijn Roy zou ik zeggen. Ligt al meer dan een week bij de klachtenbehandelaar maar dit duurt al 4 maanden !!!
  3. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Uiteindelijk heet NN na 4 maanden alles rechtgetrokken, het is wel jammer dat je het "online' moet gooien voordat er serieus wat aangedaan wordt. Hoop dat NN in de toekomst het anders aanpakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen