Klacht Nationale-Nederlanden: Afspraak niet nakomen en onbehoorlijk te woord gestaan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 363769
Gebruiker
vanGrootBattave
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mail gestuurd 07-04-2019 , bevestigde datum met streven van NN binnen 5 werkdagen te beantwoorden , 02-05-2019 helaas....... niets beantwoord.
Zelf maar gebeld op 02-05-2019 , lange wachttijd , slecht te woord gestaan en steeds onderbroken in mijn gesprek.
Ontevreden !!

De oplossing

Doen wat verzocht wordt.

3 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Goedemiddag,

    Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

    We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

    Dat kan op de volgende manieren.

    Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

    We nemen je klacht dan in behandeling.

    Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

    Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  2. Auteur
    vanGrootBattave
    Datum
    Standaard verkeerd antwoord op alle ook eerdere klachten.
    Jammer ga natuurlijk niet zelfde verhaal nog een keer schrijven als jullie alles al op schrift hebben.
    Gewoon hier antwoord formuleren of mij persoonlijk bellen of mailen.
    Wederom geen goede reclame en zeker geen redenenen om andere verzekeringen bij u te kopen.
  3. Auteur
    vanGrootBattave
    Datum
    Standaard antwoord brief op alle klachten van NN jammerlijk gedrag.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vanGrootBattave
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelfde klacht elders schrijven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen