Klacht Nationale-Nederlanden: all-in pakket die bij schade niets uitbetaald

# 190209
Romelia

Wij waren altijd via RVS verzekerd naar alle tevredenheid, door fusie verplicht naar Nationale Nederlanden aangeraden alle verzekeringen onder te brengen in een all-in pakket met zeer goede voorwaarden. Betreft WA verzekering, inboedelverzekering, rechtsbijstand. Hiervoor betalen we behoorlijk veel premie per maand. Nu hebben we 3 keer een schade gemeld en krijgen steeds te horen dat dit niet onder de verzekering valt. Het begint met schade aan een laptop, ze zeggen dit is val schade en dat is niet meeverzekerd. Schade aan een deur door mijn dochter die iets te hard de stoel wegschuift waardoor een poot door de deur gaat. Dochter 17j. zit in een behandelgroep, blijkt nu weer niet onder de gezinspolis te vallen. Rechtbijstand ingeschakeld voor schade aan auto door een vrachtwagen buiten onze schuld. Maar verzekering tegenpartij doet moeilijk over leenauto. Nu moeten wij dat eerst maar voorschieten zolang beiden verzekeringen er niet uitkomen. Waar ben ik dan voor verzekerd!!!

Dat ze meedenken naar een oplossing en de schade betalen zoals beloofd in het telefoongesprek toen wij dit pakket hebben afgesloten. Dit is op aanraden gegaan van Nationale Nederlanden wij hebben nog specifiek gevraagd of we dan voor alles goed waren verzekerd en dat was zeker zo. Ook zouden wij nog tussentijds gebeld worden in september om de verzekering te bespreken en nogmaals door te nemen. Dit is nooit gebeurd. Ook niet nadat wij meerdere keren gebeld hebben om een afspraak te maken.

Nationale-Nederlanden
    Beste,

Vervelend te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening en hoe we om zijn gegaan met jouw claims.

Enige wat ik op dit moment kan doen is de betreffende afdeling om opheldering vragen. Zodra we meer horen dan laten we je dat weten. Gezien de openbaarheid van deze website kunnen we hierin geen privégegevens en dossierinformatie delen.

Groet,

Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare
    Romelia
    In afwachting op een correcte oplossing?
    Nationale-Nederlanden
    Beste,

Ik heb je dossier laten controleren en nalopen door een expert.

Helaas blijven we wat betreft de claims bij ons standpunt en is de beoordeling van jouw claims conform beleid en richtlijnen gebeurd.
    Wij zijn wel van mening dat jij enorm veel pech hebt gehad de afgelopen tijd en mede door het niet kunnen honoreren van jouw claims gaan we je een vergoeding ter coulance uitkeren. Die maken we z.s.m. over op het bekende Rabobank rekeningnummer eindigend op *******864.

Daarmee vertrouwen wij erop een passende oplossing te hebben geboden.

Groet,

Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?