Klacht Nationale-Nederlanden: all-in pakket die bij schade niets uitbetaald
Details
De klacht
Wij waren altijd via RVS verzekerd naar alle tevredenheid, door fusie verplicht naar Nationale Nederlanden aangeraden alle verzekeringen onder te brengen in een all-in pakket met zeer goede voorwaarden. Betreft WA verzekering, inboedelverzekering, rechtsbijstand. Hiervoor betalen we behoorlijk veel premie per maand. Nu hebben we 3 keer een schade gemeld en krijgen steeds te horen dat dit niet onder de verzekering valt. Het begint met schade aan een laptop, ze zeggen dit is val schade en dat is niet meeverzekerd. Schade aan een deur door mijn dochter die iets te hard de stoel wegschuift waardoor een poot door de deur gaat. Dochter 17j. zit in een behandelgroep, blijkt nu weer niet onder de gezinspolis te vallen. Rechtbijstand ingeschakeld voor schade aan auto door een vrachtwagen buiten onze schuld. Maar verzekering tegenpartij doet moeilijk over leenauto. Nu moeten wij dat eerst maar voorschieten zolang beiden verzekeringen er niet uitkomen. Waar ben ik dan voor verzekerd!!!De oplossing
Dat ze meedenken naar een oplossing en de schade betalen zoals beloofd in het telefoongesprek toen wij dit pakket hebben afgesloten. Dit is op aanraden gegaan van Nationale Nederlanden wij hebben nog specifiek gevraagd of we dan voor alles goed waren verzekerd en dat was zeker zo. Ook zouden wij nog tussentijds gebeld worden in september om de verzekering te bespreken en nogmaals door te nemen. Dit is nooit gebeurd. Ook niet nadat wij meerdere keren gebeld hebben om een afspraak te maken.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.