Klacht Nationale-Nederlanden: Als klant moet ik in staat gesteld worden om onbeperkt in te loggen.

# 351998
C.A. van der Lee

Sinds NN Delta Lloyd heeft ingelijfd kan ik als DL klant niet meer in mijn beleggingsrekening inloggen hoewel ik een NN- activeringscode heb ingevoerd.Ook emails worden geblokkeerd en bellen overdag is ondoenlijk vanwege het overweldigende aantal bellers (wordt je meegedeeld). Bovendien wordt via de knop "telefonisch contact" op de site gemeld dat het niet mogelijk is een klacht in te dienen. Sinds december 2018 ben ik wekelijks bezig (geweest) met proberen in te loggen- steeds weer met een voorlopig wachtwoord dat op de inlogpag.wordt gegeven, steeds weer zonder resultaat. Blijkbaar hebben vele klanten hetzelfde probleem gezien het grote aantal klachten over NN. Het lijkt erop dat bedrijf volhardt in een besluit om het belang van de ( DL klanten) te negeren. Zodoende wordt blijkbaar zelfvernietigingsdrang een prioriteit.

Met onmiddellijke ingang dient mij voor mij het inloggen mogelijk gemaakt te worden.

Nationale-Nederlanden
    Hallo C.A. van der Lee,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?