Klacht Nationale-Nederlanden: Automatisch aanpassen risico opslag hypotheek gaat niet door.

Gebruiker1539025060

Nationale Nederlanden houdt zich niet aan de afspraken gemaakt met de Consumentenbond. Ze zouden automatisch de rente risico opslag bij hypotheken aanpassen vanaf eind 2018. Dit is zonder communicatie aangepast naar het tweede kwartaal van 2019. Graag het testoordeel van een 10 terugveranderen naar de 1,0 die ze verdienen.

Nationale Nederlanden moeten zich aan hun woord houden. Het automatisch aanpassen van risico opslagen en meerdere risico klassen invoeren zoals beloofd vanaf eind 2018.

Nationale-Nederlanden
    Goedemorgen,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en kies dan voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Nationale-Nederlanden | Webcare

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?