Opgelost door Nationale-Nederlanden: Bedrag vrijgekomen lijfrente wordt niet overgemaakt naar een andere bank.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 682903
Gebruiker
P.M. Sabbe
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn lijfrente kwam vrij maar omdat ik nog niet de pensioengerechtigde leeftijd heb bereikt moest ik hiervoor een ander product kopen.
Dit heb ik gedaan bij Achmea. Vervolgens op 26 juni Nationale Nederlanden verzocht het vrijgekomen bedrag op mijn rekening bij Achmea te storten. Nu 2 maanden en 3 telefoontjes later is dit nog steeds niet gebeurd. Ongelofelijk dat ik dit niet voor elkaar krijg. Ik word hierdoor ook gedupeerd want er wordt nu door Achmea niet belegd met dit vrijgekomen kapitaal. Ik krijg de indruk dat Nationale Nederlanden zoveel mogelijk rente wil trekken want ik zal niet de enige zijn waarbij lijfrente kapitaal vrijkomt. Nooit meer kies ik voor Nationale Nederlanden.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk het vrijgekomen bedrag naar Achmea overmaken!
Geboden oplossing
Na het plaatsen van deze klacht op zondag 20 augustus kreeg ik maandag 21 augustus de melding dat het bedrag naar Achmea is overgeboekt. Bizar dat een klacht op klachten kompas nodig is om dit voor elkaar te krijgen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Goedemorgen,

    Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

    We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

    Dat kan op de volgende manieren.

    Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

    We nemen je klacht dan in behandeling.

    Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

    Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen