Opgelost door Nationale-Nederlanden: Bedrag vrijgekomen lijfrente wordt niet overgemaakt naar een andere bank.
Details
Klacht
Mijn lijfrente kwam vrij maar omdat ik nog niet de pensioengerechtigde leeftijd heb bereikt moest ik hiervoor een ander product kopen.Dit heb ik gedaan bij Achmea. Vervolgens op 26 juni Nationale Nederlanden verzocht het vrijgekomen bedrag op mijn rekening bij Achmea te storten. Nu 2 maanden en 3 telefoontjes later is dit nog steeds niet gebeurd. Ongelofelijk dat ik dit niet voor elkaar krijg. Ik word hierdoor ook gedupeerd want er wordt nu door Achmea niet belegd met dit vrijgekomen kapitaal. Ik krijg de indruk dat Nationale Nederlanden zoveel mogelijk rente wil trekken want ik zal niet de enige zijn waarbij lijfrente kapitaal vrijkomt. Nooit meer kies ik voor Nationale Nederlanden.
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk het vrijgekomen bedrag naar Achmea overmaken!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.