Klacht Nationale-Nederlanden: Boete door verkeerd handelen NN

Ray

Doordat NN intern ons verhuisbericht niet goed verwerkt heeft, is onze auto afgemeld bij de RDW en krijgen wij een boete van 390 euro. Zij hebben ons brieven gestuurd omdat de automatische incasso niet geincasseerd kon worden. Zij hebben dit naar ons oude adres gestuurd terwijl ze ook ons nieuwe adres hadden. De eerste medewerkster die ik sprak vertelde me dat de adreswijziging daar niet goed verwerkt was. De tweede beaamde dat er inderdaad meerdere adressen in het bestand stonden. Alleen nu ik tegemoetkoming in de kosten vraag zijn ze niet thuis. De tweede medewerkster vertelde me ook dat de auto in de tijd dat we afgemeld waren ook niet verzekerd was en dat ze dat geld sowieso terug zouden krijgen omdat dit later alsnog betaald was door ons. Nu zeggen ze opeens dat we wel gewoon verzekerd waren en dus helemaal niks terugkrijgen. Ik ben van mening dat zij de boete moeten betalen en de periode dat we niet verzekerd waren ook terug moeten storten.

Ik wil dat zij de kosten op zich nemen en ons onterecht betaalde premie terugstorten

Nationale-Nederlanden is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.