Klacht Nationale-Nederlanden: Enorme premieverhoging na overname

Gebruiker1543266864

Lancyr is plotseling overgenomen door Nationale Nederlanden. In de begeleidende mail staat dat er niets verandert, maar dat een consumentenverzekering nu verplicht is. Wat ook verandert is de premie: van 84.29 per jaar naar 218.14 per jaar.

Ik wil mijn rechtsbijstand verlengen onder dezelfde condities, dus zonder consument. Dit bedrag (218.14) is niet op te hoesten voor mij.

Nationale-Nederlanden
    Goedemiddag,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en kies dan voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?