Klacht Nationale-Nederlanden: Geachte heer/mevrouw, Ik heb op 14 november 2017 aangetekend bezwaar gemaakt op de beslissing van uw

Kanavan

Nog niet gerageerd op mijn bezwaarschrift die ik op 14 november 2017 heb ingediend.
Ook worden er niet gerageerd op mijn e-mails.

Nationale-Nederlanden
    Hallo J,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze social media kanalen? We vragen dit, omdat we via deze kanalen je beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook:           ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter:                ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we goede service willen bieden.

Groet,
    Nathan - NN Webcare

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?