Klacht Nationale-Nederlanden: Geen communicatie over weigering meewerken besluit Hypotheekverstekker

sad Niet opgelost
TweedeKastanje#30

Sinds 2017 ben ik al bezig om verlaging van de OVR te regelen, uiteraard met toestemming van de Hypotheekverstrekker. Ik krijg steeds geen gehoor. Ook vandaag niet. Geen correspontentie dat zij het verzoek van mijn eigen Hypotheekverstrekker zelfs niet gaan uitvoeren. Als iemand nog andere instanties weet waar ik ook deze klacht kan neerleggen hoor ik dat graag in de reply's

Ik wil dat mijn verzoek die NN al meerdere malen heeft ontvangen eindelijk eens inwilligd. Ik heb netjes alle stappen goed gedaan en vewacht dat zij dat ook doen.

Nationale-Nederlanden
    Hallo TweedeKastanje#30,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
    TweedeKastanje#30
    Beste NN, Ik maak niet gebruik van de social media. Een klacht op jullie site heb ik op 12-12-2017 ook al gedaan. Het lijkt me dat die nog steeds open moet staan. Zo niet dan hoor ik dat graag.

TweedeKastanje#30
Een andere oplossing dat de hypotheekverstrekker voorstelde. Dus het probleem is nog niet naar wens opgelost. Maar ze hebben nu wel binnen 10 werkdagen gereageerd.

Ook een klacht indienen over ?