Klacht Nationale-Nederlanden: Ik krijg geen antwoord op mijn vraag

Disney789@

Ik kreeg 26/4 j.l. een brief van NN met de mededeling dat mijn kapitaalverzekering in juli stopte en dat het eindbedrag direct aan de ING zou worden uitgekeerd, omdat de verzekering verpand was. Dat is beslist niet het geval, dus ik aan het bellen naar NN en naar ING. NN zei dat deverzekering verpand was, ING ontkent dat stellig. Toen een contactformulier opgestuurd naar NN en bericht gekregen dat het antwoord langer zou op zich zou laten wachten, maar in ieder geval vóór 2 juni zou komen. Het is nu 2 juni en ik heb nog niets ontvangen!

Zo spoedig mogelijk contact opnemen met ING en mij laten weten dat de verzekering inderdaad niet verpand is en dat het bedrag op mijn eigen rekening ( ik heb het nummer vermeld op het contactformulier) wordt gestort.

Nationale-Nederlanden
    Goedemiddag,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
    Disney789@
    Uit telefoongesprekken met NN en ING blijkt dat hun versies van de gang van zaken verschillen. De man van ING raadde me aan NN terug te bellen en voor te stellen dat zij ING, afd gekoppelde producten zelf bellen om er zo samen uit te komen zonder dat ik steeds tussen hoef te zitten. Ik heb NN meteen gebeld met dat voorstel en gevraagd of ik bericht kon krijgen zodra ze gebeld hadden. Dat was vrijdag j.l. Ik ben benieuwd!
    Disney789@
    Ik heb nog steeds niets gehoord!!
    Nationale-Nederlanden
    We willen graag even met je meekijken. Wil je hiervoor contact met ons opnemen via onze social media kanalen zoals hierboven beschreven? Dan kunnen we met je meekijken en dit voor je oplossen.

Disney789@
Contact opnemen via social media, terwijl ik via een contactformulier en verschillende telefoongesprekken mijn vraag al uitvoerig heb toegelicht. Bovendien is mij toegezegd dat NN en ING de zaak samen zouden oplossen en zodra dat gebeurd was zou NN mij inlichten. Daar wacht ik dus op in plaats van nog eens mijn verhaal afdraaien op social media.

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?