Klacht Nationale-Nederlanden: Inloggen Persoonlijke Pensioenpagina

Klachtnummer
# 312031
Gebruiker
Gebruiker1530614587
Datum
12 reacties

Details

De klacht

Ik kan al zeker 1,5 maand niet inloggen op mijn persoonlijke pensioenpagina bij NN.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten en kan dit opvragen met mijn gebruikersnaam.
Als alles zou werken zou dit wachtwoord via de mail ontvangen,maar helaas.....

NN is hier al 1,5 maand mee zoet

De oplossing

In kunnen loggen op pensioenpagina

12 reacties

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste R.H. Schuller,
     
    Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.
     
    We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.
     
    Dat kan op de volgende manieren.
     
    Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en kies dan voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.
     
    We nemen je klacht dan in behandeling.
     
    Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we je goede service willen bieden.
     
    Groet,
    Leon
    NN Webcare
  2. Auteur
    Gebruiker1530614587
    Datum
    Ik heb genoeg mijn ongenoegen via diverse klachten geuit en ga NIET via social media dit oplossen,ik wil gewoon een ouderwetse oplossing via telefoon ed
  3. Auteur
    Gebruiker1530614587
    Datum
    Ik heb genoeg mijn ongenoegen via diverse klachten geuit en ga NIET via social media dit oplossen,ik wil gewoon een ouderwetse oplossing via telefoon ed
  4. Auteur
    Gebruiker1530614587
    Datum
    Opnieuw hoor ik niets
  5. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Hallo,

    Je kunt hiervoor het best even contact opnemen met de Deelnemersdesk op telefoonnummer 010 - 513 07 90. Mijn collega's helpen je graag verder. Prettige avond gewenst.

    Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  6. Auteur
    Gebruiker1530614587
    Datum
    Ongelooflijk weer dit,de telefoonkosten zijn inmiddels aardig opgelopen en ik moet weer bellen,opnieuw maakt NN zich er zeer makkelijk af,ik denk dat ik al de pensioenen van mijn werkgever ga overhevelen naar maatschappij die wel klantvriendelijk is,dus NIET ACCOORD
  7. Auteur
    Gebruiker1530614587
    Datum
    Ongelooflijk weer dit,de telefoonkosten zijn inmiddels aardig opgelopen en ik moet weer bellen,opnieuw maakt NN zich er zeer makkelijk af,ik denk dat ik al de pensioenen van mijn werkgever ga overhevelen naar maatschappij die wel klantvriendelijk is,dus NIET ACCOORD
  8. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Hallo,

    Ik gaf je een telefoonnummer omdat je aangaf dat je liever wilt bellen dan contact te hebben via deze weg of via Social Media. Ik heb inmiddels gezien dat verschillende collega's bezig zijn met je inlogproblemen. Er wordt hard aangewerkt. Zodra zij meer duidelijkheid hebben, nemen zij contact met je op.

    Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
  9. Auteur
    Gebruiker1530614587
    Datum
    Inmiddels al weer aantal dagen verder en nog steeds kan in niet inloggen
  10. Auteur
    Gebruiker1530614587
    Datum
    Nog steeds geen reactie.....,ongelooflijk klantonvriendelijk

  11. Auteur
    Gebruiker1530614587
    Datum
    Totaal niets,wat een arrogant bedrijf
  12. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Beste R.H. Schuller,

    We nemen geen klachten in behandeling via deze website, maar gezien u maar geen reactie ontvangt wil ik u melden dat ik zojuist de afdeling Pensioen nogmaals heb verzocht u zo spoedig mogelijk te informeren over de status van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Leon
    NN Webcare

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen