Opgelost door Nationale-Nederlanden: krijg geen offerte toegestuurd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 399366
Gebruiker
Valentino
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik probeer al sinds augustus een offerte te krijgen tbv een eenmalige storting te doen in mijn maatwerkverzekering(polisnr 40251549).
heb inmiddels al diverse antwoorden gehad met excuses en dat het door administratieve omstandigheden niet mogelijk is een offerte te sturen.

ervan uitgaande dat het in begin september geregeld had kunnen zijn, verlies ik nu elke maand zon 60 euro aan teveel betaalde premie en verlies van rendement op mijn spaarvermogen.

volgens de polisvoorwaarden mag ik extra storten in mijn spaardepot, maar het lijkt of Nationale nederlanden dit door de excuses probeert tegen te werken.
ik heb Nationale nederlanden al via diverse kanalen proberen te bereiken maar, krijg geen reactie.
conclusie: nog steeds geen aanpassing van de polis.

De oplossing

offerte opsturen, en polis aanpassen.

1 reactie

  1. Auteur
    Nationale-Nederlanden
    Datum
    Goedemorgen Valentino,

    Wij hebben inmiddels contact via Twitter. Als je nog vragen hebt, kun je die daar aan me stellen, goed?

    Groet,

    Eva,
    Webcare Nationale-Nederlanden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Valentino
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk is het verzoek om een offerte op te sturen door nationale Nederlanden ingewilligd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?