Klacht Nationale-Nederlanden: Laat uit betalen van pensioen

Gips

Pensioen komt later dan AOW

Ik zag een eerdere klacht omtrent te late uitbetaling van een lijfrente.
Maandag j.l. was ik bij een kennis en zijn spaarrekening naast zijn hypotheek viel vrij.
Ook hier gebeurde hetzelfde als eerder vermeld, geen uitbetaling op beloofde datum, wel excuses en rente vergoeding, maar geen geld.
Nu zie ik dat mijn pensioen ook later gaat komen dan gebruikelijk en vraag mij dus af of Natonale Nederlanden een serieus cash-flow probleem heeft.

Nationale-Nederlanden
    Hallo meneer Gips,

Vervelend dat u ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat u dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we u in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals u had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen graag verder. Zou u de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we u via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en kies dan voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen uw klacht dan in behandeling.

Wilt u liever niet via Social Media een klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van uw kant vragen. Hopelijk begrijpt u dat we u juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we goede service willen bieden.

Groet,
    Webcare | Nationale-Nederlanden

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?