Klacht Nationale-Nederlanden: Lekkage aan plafond (door rookgasafvoer cv) wordt niet vergoed.

Carola

De verzekering weigert schade te betalen terwijl de polis toch helder aangeeft dat de schade onder de voorwaarden valt

vergoeding kosten

Nationale-Nederlanden
    Hallo Carola,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’.
    Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm
    We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
    Nationale-Nederlanden Webcare
    Carola
    Hierbij nogmaals een reactie op de gemelde schade.
    De lekkage is ontstaan als gevolg van de stoom uit de CV-ketel en de agressieve zuurstoffen die daarbij aanwezig zijn. Hierdoor corrodeert het afvoerkanaal en gaat lekken.
    Volgens polis dekt de verzekering 'water en stoom uit verwarmingsinstallatie en afvoerleidingen en toestellen die zijn aangesloten op de installatie'. Een rookafvoerkanaal behoort daar o.i. toe. De stoom (= waterdamp) koelt inderdaad af en valt in de vorm van water door de lekkende afvoer (beide h2o). Ik zie aldus geen reden om de claim af te wijzen.
    vriendelijke groeten, Carola Hageman
    Nationale-Nederlanden
    Hallo Carola,

Wij verzoeken je je klacht te melden via onze eigen kanalen. Wij nemen geen klachten via Klachtenkompas in behandeling.

Groet,
    Webcare Nationale-Nederlanden
    Beste,
    Dat heb ik al gedaan! maar zonder succes. Dus ik wil nu dat de Consumentenbond zich ermee gaat bemoeien. vriendelijke groeten, Carola Hageman

Carola
Nationale Nederlanden neemt geen klachten in behandeling via Klachtenkompas!

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?