Opgelost door Nationale-Nederlanden: Maatwerkverzekering stopzetten bij verkoop huis

DP

Al in maart hebben wij contact gezocht met NN en aangegeven dat we per 1-7 ons huis verkocht hebben en de spaarhypotheek bij ING met verplichte maatwerkverzekering bij NN niet willen meenemen en willen laten uitbetalen. Tussen ING en NN voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd hoe we dit moeten regelen. In juli en augustus werd de premie wederom afgeschreven. Voor misschien wel de 10e keer gebeld met NN en aangegeven dat we de verzekering wensen stop te zetten. Op advies van adviseur NN dit via de mail bevestigd. Vandaag de reactie per brief van NN dat de verzekering wordt omgezet in een andere verzekering omdat het pandrecht is komen te vervallen. WIJ WILLEN DE VERZEKERING STOPZETTEN MAAR KOMEN ER NIET VANAF!!! Krijgen steeds tegenstrijdige adviezen van adviseurs NN en ING, maar moeten blijven betalen.

Verzekering opzeggen met terugwerkende kracht tot 1-7-2016 en en opgebouwde waarde uitkeren.

Nationale-Nederlanden
    Beste,

Ik vind het spijtig te lezen dat je zo lang moet wachten op de juiste actie en dat je het gevoel hebt van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Excuses daarvoor.

Ik ga intern onderzoeken wat de status is en mijn collega's vragen om dit op te pakken.

Je hoort van me zodra ik meer weet.

Groet,

Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare
    Nationale-Nederlanden
    Beste,

Ik heb van mijn collega begrepen dat de polis is afgekocht inmiddels. Daarvan ontvang je morgen of overmorgen de bevestiging.

De waarde wordt morgen overgemaakt. Inhoudelijk kan ik op deze website niet op je klacht ingaan.

Mochten er over een paar dagen toch nog onduidelijkheden zijn dan nodig ik je graag uit om hier op deze klacht nogmaals te reageren.

Groet,

Roy
    Nationale-Nederlanden Webcare
    DP
    Nav de klacht op via deze site direct actie ondernomen door NN. Alles inmiddels opgelost.

DP

Ook een klacht indienen over Nationale-Nederlanden?